Saturday, January 12, 2013

...sahabat..aku rindu...

sahabat betapa aku rindu padamu,,
entah mengapa,
satu perasaan yang berlainan,,
terbit dalam sanubari,,
hanya Dia yang tahu,
hanya Dia yang mengerti,,
kerinduan dalam diri,
tidak dapat disangkal lagi,
biar dirimu berjauhan,
tapi jiwa dan hati kita,,
masih berdekatan,
seperti ada satu ikatan yang dekat,
ketat,sukar untuk di leraikan,
detik perpisahan masih tidak dapat menghapuskan,
segala kenangan yang kita bina,
aku rindu,
rindu tatkala kita bersama,
dengan ahli keluarga kita yang lain,
petikan gitar,
alunan lagu,
masih segar,
seperti baru semalam kita bersua,
kini dikau pergi,
meneruskan perjuangan hidup,
seperti manusia norma,
yang mempunyai cita cita,
untuk mencorakkan kehidupan,
agar ia selalu berjalan,
aku berharap,
agar dikau baik baik di sana,
gapai cita mu,
agar ia boleh berkelip bak bintang,
yang membantu bulan,
untuk menerangi semesta.

p/s : aku berharap agar sahabat ku yang berada di luar sana sihat senantiasa

#rindu

No comments:

Post a Comment