Sunday, December 2, 2012

untuk awak

ku teringat dikau,,,
kala malam tiba..
membayangi di segenap penjuru,,
meresah jiwa,,
izinkan aku,,
pertemukan aku,,
kedua orang tua mu,,
keluarga mu,,
sahabat mu,,
agar aku boleh bersua,,
mohon restu,,,
untuk bersatu,,
moga diberkati,,

dikau telah berjaya,,
berjaya menawan sekeping hati,,
melebur ketulan batu yang keras,,
jika itu suratanNya,,
kupohon darimu,,
menerimaku seadanya,,
perbetulkan diriku,,
perbetulankan silapku,,
agar tidak hanyut,,
bersama kita berjalan ke ufuk sana..

jika terasa hina disampingku,,
jangan tinggalkan satu titik perasaan di hatimu,,
untuk diriku,
ia bakal mengguris satu hari kelak,,
jangan dibuang di tepi jalan...
kembalikan kepadaku,,
secara elok,,
agar tiada yang tesakiti...
biar ada kesan yang dalam..
aku akur dengan keputusan mu..

andai dikau bisa menerima ku,,
tinggalkan mobil ayahmu kepadaku,,
agar terus ku hubungi...
agar bisa aku...
pinang dirimu dengan bismillah...

1/12/2012 -4.30 a.m


p/s: aku nak kawen...siapa sudi?mencoret untuk dia..walaupun dia tidak mengetahui..hanya berdoa kepada Nya...berserah

No comments:

Post a Comment