Thursday, December 13, 2012

khas buat dikau teman 2

terlalu cepat masa berlalu,
seakan aku terjaga dari lena,
bangkit mendengar khabar,
tidak ku pinta,
perpisahan yang terjadi,
terlalu cepat,
perpisahan,
aku benci perpisahan,
satu benda yang tidak aku suka,
manakan ad yang senang bertemu kembali,
dua insan yang senantiasa bersama,
akan berpisah dalam masa yang singkat,
sedih,
tapi tiada siapa yang bisa menghalang,
ia telah datang,
titik air mata,
jatuh jua,
sayu melihat perpisahan,

bertemu dan berpisah,
adat manusia biasa,
hilang di mata,
tapi di hati tidak lupa,
berdoa lah kita,
agar aman sentosa,

pilu hati,
jangan pernah lupakan aku,
ingatlah masa bersama,
semat dalam hati,
kita satu keluarga,
moga dikau bahagia dijalan yang baru,


p\s : aku berharap dikau senang disana...biar kte jarang bersua..tp bla berjumpa..macam2 cerita...gembira hati..dikurniakan teman seperti dikau..


No comments:

Post a Comment