Monday, December 24, 2012

bahagia bukan milik kita

entah mengapa,
dikau menyepi,
mengasingkan diri,
seolah tidak suka dengan kehadiran ku,
sedang aku menanti dirimu,
agar boleh terus mengorak langkah,
membuka lembaran baru,
setelah pahit yang dikau lalui,
suram nya wajah mu,,
senyuman mu,,
ah!!aku rindu kan itu,
setiap kali ia terukir,
ia menyenangkan hati ku,
walaupun ia bukan untuk aku,
ku mohon,
agar keakraban kita,
akan kembali pulih,
agar tiada yang tersakiti,
tiada yang menderita,
biar bukan aku disampingmu,
asalkan dikau bahagia,
bahagia bersama yang dikau sayang,
mencintai,menyayangi,
tidak semestinya memiliki bukan,
terima kasih teman,
kerana berjaya,
berjaya memecahkan sebetul batu keras,
walaupun dikau tidak mengetahui,
biar aku yang merasakan,
cukup dengan derita yang dikau alami,
ku tidak ingin melihat lagi..
sejuta kemaafan ku pinta pada mu,
andai ada kesilapan yang ku laku kan
cukup lah sampai disini ku menunggu mu,
sekali lagi,
terima kasih ku ucapkan,
kerana singgah sebentar dalam diri,
tanpa di ketahui,.........


"Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong youTake my hand babyCome, go through with meLet me tell you that I miss youAnd I never wanna lose youYou're my heart babyMy life is incomplete without you"

No comments:

Post a Comment