Tuesday, November 27, 2012

bahagia dicoret untuk kita

hye awak,
saya sayang kat awak,
rindu tidak tak terkira lagilah, 
awak,awak tau tak..
awak je yang boleh buat saya senyum,
awak tau tak,awak buat saya bahagia, 
teringin sekali meluah rasa hati,
hanya untuk awak,
dah lama saya impikan agar kita berdua,
awak dengan saya,
dah lama saya tunggu,
adakah awak yang saya cari? 
adakah awak yang saya tunggu selama ini? 
awak dah buat saya tercari2, 
mengapalah..
saya tidak di temukan dengan awak lebih awal? 
mengapalah...
awak muncul ketika saya begini? 
apa pun yang terjadi..
tidak saya pedulikan 
tetap jua hatiku ingin bicara
awak dah buat saya bahagia,
awak dah buat hidup saya sempurna.. 
dengarlah...hati ku berbicara.. 
peganglah...kata janji manis kita... 
selamanya..... 
tidak ku sangka, 
hati ini masih memikirkan... 
hanya dengan kata-kata 
dapat membuat saya terluka, 
kau lah nyawaku, 
kau lah jiwaku, 
hanya dikau seorang sahaja yang mengerti.. 
isi hatiku, 
dari dulu hingga sekarang,
sudah kau curi....


Boy  : hello~~~!!! 
Girl  : hello~~~!!!
Boy : arr deng.. 
Girl  : oi~~~!!! 
Boy : kamek ada sumthink nak padah ngan kitak deng..
Girl : apa..? 
Boy : kitak mok tauk sik..? 
Girl : padahlah.. 
Boy : kitak jak dapat polah mek bahagia tauk x.. 
Girl : benalah..? 
Boy : kitak polah hidup mek sempurna.. kamek sayang kitak 
Girl : kamek sayang kitak jwak..  
Boy : sayang gilak - gilak..

No comments:

Post a Comment