Thursday, December 13, 2012

khas buat dikau teman

jauh perjalanan kita bersama..
meniti waktu..
hampir setahun lama nya..
usia keakraban kita baru setahun jagung..
masih mentah wahai sahabat...
banyak yang kita bina bersama..
walaupun bukan dengan aku..
tapi dengan teman seperjuanganmu..
satu raut wajah..
yang pasti akan dirindui..
seorang teman yang akan merindui..
tawa riang ketika bersama..
pasti tidak akan di lupakan..
petikan gitar di dalam bas..
tidak akan mengiringi kta lagi..
manakan ada satu perpisahan yang mudah untuk bertemu!
sungguh aku tidak mampu..
untuk menghadapi perpisahan..
ya!!memang perpisahan bakal terjadi..
tapi...aku tidak sangka ia begitu pantas..
aku tidak menyangka,,
ia terjadi pada masa yang singkat ini!!
salah satu benda yang aku x ingin lalui.
aku terpaksa harungi nya lagi..
kami sekeluarga pasti akan merindukan mu..
kami berdoa agar kau berjaya di dunia yang baru..
segala memori yang tercipta..
simpan dalam diri..
agar suatu hari nanti..
ia menjadi satu yang manis untuk diingati..
nafi aku,ghaib aku,,
wajah dikau,,
tidak akan ghaib di mata kami...
satu titik sudah mulai menyembah bumi,
tidak mampu ku teruskan..
kau dan aku..
tetap teman..



p/s:ak tidak menyangka perpisahan akan berlaku pada masa yang terdekat ini.....ak harus tabah...ku harap ak boleh meluangkan masa bersama sebelum dikau melangkah pergi..luangkan masa bersama "keluarga" anda di sini...semoga ak boleh menatap wajah yang pasti akan dirindui...sebelum dikau melangkah pergi...semoga berjaya teman!!!

khas untukmu sahabat..tunggu kemunculan coretan yang kedua....

No comments:

Post a Comment