Tuesday, December 20, 2011

ini kisah aku

ini kisah aku,
kisah yang mungkin tidak diketahui semua,
baik buruk nya,semua atas diri aku,
hanya aku yang mengetahui nya,
tiada siapa melain aku..
ya,aku memang suka berkawan,,
banyak yang aku temui,
handsome,comey,seksi,baik,semua nya ada.
yang tikam dari blakang pon ada.
lumrah hidup..
bak kata orang dulu2.
berkawan biar beribu,berkasih biar satu,
buat masa skarang..
ak rase,ak x boleh lupekan mmbe2 ak dari matriks..
bkan rase..mmg ak ta boleh lpekan mereka,,
suka duka aku ketika itu ada mereka..
ad yg aku kenal hnya ketika sem kedua..
tapi ak rapat dgn mereka,,
spt sudah lama,,
mgkin jodoh persahabatan..
ya,ak rindu mereka semua,,
rindu dengan gelak tawa mereka..
suka duka berkongsi bersama,,
tidak ada yang indah bila dgn mereka..
tp telah menjadi satu kemestian..
setiap perjumpaan harus ada perpisahan..
tidak kira sekejap atau lama,,
atau mungkin sudah tiada kesempatan untuk bertemu kembali,,
aku terlalu rindukan mereka,,
sehingga boleh mencoret sebegini rupa,,
tapi,,
aku pasti..
mereka blom mengenali aku sepenuh nya..
ada yang mereka x tahu tentang diriku..
siapa aku sebenanya,,,
buat masa sekarang aku telah berjaya berkongsi,
dengan salah seorang daripada mereka...
hanya dia yang mengetahui segalanya,
perihal aku,,
aku tidak lah sebaik yang disangka,,
mungkin ada jahat nya aku..
dalam di kalangan mereka,,
aku jga terpaut dengan salah seorang,
seorang yang amat aku sayang,
ak sanggup lakukan apa sahaja,,
asalkan dia bahagia,,
akan selalu igtkan dia,,
bila2 masa,,
tapi,,hanya aku yang berbuat demikian,,
menaruh harapan yang tak pasti,
insya'Allah,,ak akan terus menunggu.
jika di berikan kekuatan.
aku hanya mmapu berdoa,,
asalkan dia bahagia.
disamping yang tersayang..
diriku bukan lah sempurna,,
hanya manusia biasa,,
yang sering lalai dan alpa..
kesilapan dibuat di mana2 sahaja,,
aku percaya pada takdir,
hanya Dia yang maha mengetahui,,
hanya Dia yang tahu akan perkara yang berlaku,,
kita hanya merancang,
Dia yang menentukan...

kepada teman2 ku yang ku sayangi...
jge lah diri..
moga kenangan tidak tinggal hanya sebagai memori..
moga utuh kekal di hati..

P/S : ta boley tdo..n teramat rindukan korang sume,,,kalau ad salah silap..mohon di maafkan..halalkan makan minom,,tersalah atau tergurau ta kena..harap di ampuni...sayang korang sangat2.. :'(

No comments:

Post a Comment