Sunday, January 1, 2012

2012 yang x seberapa

Alhamdulillah...2011 telah melabuh tirai nya...2012 sudah menyingkap diri nya....sedar ataupun tidak..kita semua da di tahun yang baru..HAPPY NEW YEAR semua!!!huhuhuhu...walaupun tirai baru suda di buka..aku masih seperti dulu...entah mengapa..diriku seakan rapuh biarpun tahun baru dah menjelma...keinginan ak untuk sukses di menara gading kian pudar,,hampir tiada apa-apa yang berada di minda..yang ada hanya lah dia...dia yang pernah aku coretkan dulu..masa depan dia..aku pun tidak pasti apa yang aku ingin kan ke atas diriku...hingga mentelaah buku pon aku x mampu..ya..mungkin pada waktu dulu,ketika dulu,,ada yang jadi pemangkin semangat untuk terus berjaya..lain dah dengan sekarang..hanya menyendiri..tapi tidak bermakna ak lupa dengan kedua orang tua yang aku sayangi..yang salu menokong ak...namun,,aku tidak boleh menipu diri bahawa hanya mereka yang membuatku terus sambung perjalanan yang tidak seberapa ini...aku sedia gigihkn diriku,.,,supaya boleh kehadapan..wlpun tidak sejauh mana...sungguh aku katakan,,bahawa,,aku sekarang nie tengah mencoret di atas buku,,buku matapelajaran yang paling aku minat sejak berada di sini...sedangkan dengan subjek yang ak gemari aku tidak boleh memberi perhatian seratus peratus...inikan pula subjek2 yang memeningkan kepala...fakta..aku sedar dan aku tau ,,yang ak perlu laku kan adalah untuk fokus dengan masa depan ku dan final yang datang hnya beberapa hari lagi..hidupku dah x seperti dahulu..kalau dulu..ada saje karenah aku..sekarang,,ak hanya mempunyai seorang sahabat yang betol2 tahu keadaan ak...n aku harap dye tidak bosan mendengar luahanku.sungguh pun begitu..aku tau..ad segelintir masa shje yang boleh di luangkan...dan masa yang lain untuk masa depan nye dan pelangi hati nya..sekarang  aku lebih suka memendam perasaan..membiarkan perasaan diri..dan hanya memikirkan perasaan diri..aku pun tidak tahu..sampai bila aku harus begini..mungkin seingga hati ini semakin tenang..tapi ak rasa sekarang,,ak suda lebih parah..duit pon aku banyak habiskan dengan bnda yang bukan2..yelah,,semua tu untuk aku mencari ketenangan diri..alhamdulillah,aku maseh boleh mengawal diri daripada bende yang bukan2 atau dengan kata lain "bnde yang lebih teruk n mungkin yang lebih sedap"..ikut keadaan sekarang ..aku da dapat rasa yang kesan dari ap yang aku buat..kesihatan ak tidak seimbang...tapi..itu yang boleh mmbuat diriku tenang...dan sekarang aku perasan perubahan diriku..dimana aku tidak boleh di biarkan bersendiri...aku akan mencari rakan2ku atau kerja2 yang boleh aku lakukan untuk menenangkan diri dan melupakan segala nya..ini kisah aku..kisah di mana x ramai yang tahu...mungkin tiada siapa yang tahu,,yang tahu mungkin seorang sahj..entah laa,,,ad ke x..dan kepada dia yang aku sayang..aku berol2 mintak maaf sebab aku tidak boleh tunaikan janji yang aku telah buat..yakni untuk tidak pergi ke bende tersebut ia menjadi teman penemanku dikala ku kebosanan...akan tetapi semua itu akan aku tinggalkan satu masa nanti,,,insya'Allah..

No comments:

Post a Comment