Thursday, December 1, 2011

Renungan Bersama

Suatu saat dan ketika dahulu aku menggantungkn harapanku padamu setinggi gunung..harapanku itu termakbul dan menjadi realiti,ianya bukan lagi fantasi di saat kau mengucapkan kata "I LOVE YOU","I MISS YOU","NEED YOU"....

Tapi sayangnya di hatimu tidak aku sorang,ternyata kata dahulu hanya stu gubahan kata yang boleh menyedapkan hati....lantas aku mengambil langkah dengan membiarkan sahaja insan yang lain berada di hatimu, terus memilikimu,aku pasrah, aku rela pergi,kerana bagiku,kebahagiaanmu adalah lebih penting...
Kerna kepergianku bukan kerana aku kalah,tapi inilah satu pengorbanan..di mana kebahagianmu yang menjadi taruhanku...kerana..aku diajar apa itu bahagia...apa itu sayang..apa itu kasih..apa itu cinta....dan bagiku..menyayangi seseorang..bukan lah bermakna kita harus memilikinya...hanya sekadar melihat dia bahagia..itu sudah memadai....thank you 4 reading....

No comments:

Post a Comment