Friday, February 8, 2013

..dan sesungguhnya kau lah nyawaku...

aku berlari,
emosi,
duduk di penjure,
membatu,
lorong yang gelap dan kelam,
hitam,
aku berlari lagi,
mana nak pergi?
pergi mati?
sial.
tidak boleh jadi ni,
rasa itu mahu pergi,
jadi bagaimana ni?
aku sendirian lagi,
memerah otak dari pagi,
sampai ke pagi,
pilihan terbentang luas,
nak apa lagi?
ahh...berbual tepi,
pandai la kau memaki,
yang buat keputusan ini,
diri sendiri laa babi!
cinta,sayang,rindu,dendam,
masih lagi terpendam.
nak melangkah ke belakang?
selalu di belakang,
habis?
kau boleh jamin aku di depan itu?
adalah mahu ku?
adalah takdir ku?
boleh membahagiakan ku?
kadang kadang aku rasa
dunia ini kejam,
tuhan itu tak adil,
Astaghfirullah,,,
aku hanya mampu berdoa,
yang diatas sana,
supaya tetapkan hati,
kepada apa yang di rasakan-Nya
terbaik untuk diri ini

kepada si dia,
cinta itu pasti,
separuh mati,
tapi,
aku mahu yang hakiki,
dapatkah kau menemani ku di syurga nanti?

-elena reeney-

"i'm a theif,and i;m here to steal your heart."

"orang yang paling banyak buat kita ketawa dan senyum itulah yang akan memusnahkan senyuman itu semula"

"it's normal to fall in love with somebody.but understand that it's part of life,to learn that you don't always get the things that you want and the people you want."

No comments:

Post a Comment