Monday, June 2, 2014

aku bermonolog

"eh..kau free tak?"
"kalau kau free..jom chit chat"
"tu pon kalau kau free and x stress"
"aku takot kau makin stress nanti..hakhakhak"
"haha..actually..aku ad bende nak bgtau kau nie"
"aku x tau laa nie berite baek or bala untuk kau"
"okay2..sebenar nye gnie"
*tarik nafas dalam2 n hembus*
*bapak laju jantung aku nie..dup dap dup dap*
"eh..andai kate boyfie kau dok jaoh..ko sanggup x??"
"ko rase ko boleh hold on x?"
*gelak cover malu*
"gnie...aku tau..kite lame kenal"
"aku x tau laa.."
"aku nie gile ke"
"or masih waras"
"tapi bagi aku nie bende normal"
"tak tau laa bagi kau cane"
"aku rase..lately nie..."
"aku dah jatuh kat kau doh"
"nie serious"
"aku tak tipu"
"aku dah lame cube deny bnde nie dari diri aku"
"tapi aku tak mampu"
"so,,aku decide.."
"aku nak bagi tau kau"
"aku  SAYANG kau"
"aku cuma nak bagitau ape yang aku rase"
"aku x hope banyak pon"
"aku tau siapa diri aku"
"tapi aku still nak kau tau"
"tu je..dari aku sakit menahan"
"baek aku bagitau kau"
"aku hope..ape yang aku bagitau nie"
"xkan merosakkan persahabatan kite"
"aku xnak laa kte x bercakap"
"nanti aku sunyi doh"
"xde siape aku nak buli"
"tu je aku nak cakap"
"ko kenal aku"
"aku pun kenal ko"
"so kau tau aku mcm mane an"
"xnak ckp bnyk"
"tau ko x fokus"
"bye"


nota kaki : lama jugak aku hilang dari dunia blog...setelah seminggu melihat ciptaan tuhan..aku kembali dengan idea yang pelik...entah apa yang di fikirkan...penulisan yang berperihal hidup..mungkin tiada pada aku..mungkin ada pada makhluk lain...kerana kita sering terikat dalam "friendzone"..tidak salah jika kita meluah apa yang kita rasa..dari kita pendam dan menjadi rcun dan bisa pada diri.. aku kembali


~~irman hirziq~~

No comments:

Post a Comment