Wednesday, June 12, 2013

comeback konon

Batuk seketika bila aku menjengah semula,rasanya 4-5 bulan aku tidak update,tidak mencoret di "buku" ini..entah laa..aku pun tidak pasti mengapa..kecewa?derita?sengsara?mungkin semuanya sekali.mungkin tiada pada pilihan jawapan..ada dikalangan rakan ku sudah mula bertanya..mengapa "buku" ini tidak berwarna seperti sebelumnya..aku sendiri pun tiada jawapan..paling senang..ak boleh kata kan sifat malas diri menguasai diri..hingga entry ini pun ak mengambil masa 3 hari untuk publish(malas giler kot)..kosa kata,phrasa,tatabahasa dan apa-apa sahaja(malas nak taip semua,,malas lagi!!) yang berkaitan sudah mula hilang(padan muka hang!)..idea-idea sering muncul di waktu yang salah..ini pun satu punca ak tidak mencoret(alasan)..sabar ye semua kengkawan..aku tengah memerah otak untuk "kau"..yelaa "kau" je rajin bace entry ak...sekian..(malas aa nak tulis ag) #baring-baring sambil dengar judika dan najwa latep..rindu bak hang...erkkk...

No comments:

Post a Comment